2013. december 14., szombat

Funny moments

Van egy érdekes történetem, ami bemutatja, hogy milyen veszélyes és kihívásokkal (+meglepetésekkel teli) munkám is van, de sokat gondolkoztam rajta, hogy le merjem-e írni, végül eszembe jutott a South Parkból az egyik kedvenc idézetem "Bánja faszom!"

Szóval...a dolog jó ideje történt ugyan, pár hete, de a rettegés még mindig kísért amikor a reptéren áthaladok az utasok között.

Szóval, ezen a bizonyos napon Svédországba repültünk és út közben (a reptérre) tudtuk meg, hogy problémák vannak a spanyol légi irányítással és késnek a gépek...sokat. Spanyolokról tudni kell, hogy elég kellemetlen nép és buta, nem is említve, hogy borzasztóan agresszív...amikor beléptünk a reptérre, láttuk, ahogy a reptéri hölgyek és urak, a dühös tömeggel harcolnak...akik valamelyik spanyol járattal utaznának, de ugye azok késtek...itt kezdődött a rettegés, megpróbáltunk mindenféle fedezéket , ami mögé elbújhatunk, hogy észre ne vegyenek. A bujdosás egy ideig sikerült, de csak addig ameddig az egyik kolléganő oda nem ordított nekünk, hogy "Sziasztok", erre a csőcselég, vérben izzó szemekkel elrugaszkodott és elkezdett rohanni felénk.

Mi megrettenve elkezdtünk, táskástól mindenestől rohamléptekben...rohanni :D Szerencsére a reptér két részét egy nagy üvegfal választja el, amin keresztül látott minket az egyik Security alkalmazott aki kinyitotta nekünk az ajtót, ezzel időt spórolva és megmentve minket a tömegtől :D

Az üvegajtóra rátapadtak a spanyolok, nem mellesleg ez a jelenet olyan volt mint valami zombis horrorfilm egyik menekülős jelenete...csak itt a részünkről nem volt veszteség...Szóval igen, mit mondhatnék még? Ez a 10 perces kalandtúra örök élmény marad a számomra...akinek van elég képzelőereje, szerintem inkább röhögni fog a dolgon...de elmondhatom, átélni nem volt ennyire vicces :D

Igen...tehát ennyit mostanra, néha még mindig álmodok ilyet...vagy rosszabbat :D

2 megjegyzés:

  1. De miért szaladtak felétek mit akartak? azt gondolták hogy miattatok késik a repcsi? Tényleg zombi támadásos lehetett, ahogy olvastam ez motoszkált nekem is a fejemben, de aztán olvastam hogy te is erre asszociáltál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt, hogy miért mi, nem tudom. Gondolom én, a lényeg az az volt, hogy "hibáztassunk valakit" és mi voltunk az elsők, pedig az undorító országuk irányába sem mentünk aznap (az meg, hogy lusták karbantartani a felszereléseket nem az én hibám). Teljesen olyan volt mint egy horrorfilm menekülős jelenete :D

      Törlés